loading...
سایت رسمی هواداران سریال ماتادور
افشین بازدید : 41 نظرات (0)

 

حواس و از سرم بیرون نکردم

تو تنها حسرت من رو زمینی

یه چیزایی رو تا عاشق نباشی

نه میتونی بفهمی نه ببینی

تو رو دارم تمام عمر حتی

اگه هر چیزی رو که دارم بگیرن

همه دنیامو راحت میدم اما

خدام و نمیزارم که بگیرن

به عشقت تا ته دنیا

به جنگ هر کسی میرم

چه تقدیری از این بهتر

که از عشق تو میمیرم

من از عشق تو میمیرم

تو تا وقتی کنار من بمونی

خدا از پیش من جایی نمیره

من این حال خوش و حتی یه لحظه ام

نمیزارم کسی از ما بگیره

به عشقت تا ته دنیا

به جنگ هر کسی میرم

چه تقدیر از این بهتر

که از عشق تو میمیرم

من از عشق تو میمیرم

 

  کيفيت 128

 

برچسب ها صداي تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود صداي تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود موزيک تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود فايل صوتي تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود6آلبوم جديد تکست تيتراژ سريال ماتادور , خواننده تکست تيتراژ سريال ماتادور , شعر تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود آنگ جديد تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود رپ تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود آهنگ پيشواز تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود آهنگ پيشواز ترانه تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود ترانه هاي تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود اولين آلبوم تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود آهنگ جديد تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود رپ تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود رپ هاي تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود با لينک مستقيم تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود با لينک مستقيم ترانه تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود تيتراژ تکست تيتراژ سريال ماتادور , دانلود تکست تيتراژ سريال ماتادور ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • عوامل سازنده

    Director: Farhad Najafi

    Producer : Javad Norozbeygi

     D.O.P :  Alireza RajaeiMoghadam

    Custome Designer : Soheil Mirsepasi

    Sound : Hadi Afshar

     Editor : Movahed Shadrou

     Digital Production Manager : Peyman Khomand

    VFX : Sadjad Rabiee

    Script writer : Arash Ghaderi

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 254
  • بازدید کلی : 3,685
  • کدهای اختصاصی
    بازیگران

    Polad Kimiyaei

     Shaghayegh Farahani

    Alirum Noraei

    Poria Porsorkh

    Sam Derakhshani

    Majid Vasheghani

    Tirdad Kiyaei

    ُSiros Hemati

     Linda Kiyani

    Majid Moshiri